onsdag den 15. februar 2012

Sig nærmer tiden...

Mandag d. 20 februar vender jeg næsen mod Kina sammen med 11 andre unge danskere for i det næste halve år at skulle undervise på en skole i byen Tianjin. Det er en lidt underlig fornemmelse, for jeg synes, at de sidste uger i Danmark er gået ufattelig stærkt og jeg er samtidig i tvivl om, om jeg nu virkelig har husket det hele?
De sidste dage i lille Volsted går med besøg af venner og familie (hvilket inkluderer fine tegninger fra to af mine kusiner, samt forudsigelser om kinesermand og barn ved navn Filiongongong). I morgen torsdag er sidste dag på arbejde, hvilket faktisk er lidt sørgeligt, inden turen går til Fyn fredag. Søndag og mandag bliver brugt hos mormor, inden jeg skal flyve mandag aften. Jeg satser på at kunne sove i flyveren, for det lader ikke til, at søvn bliver det, jeg får mest af inden afgang. Indtil da vil jeg nyde fars sovs og kartofler.