tirsdag den 17. juli 2012

Dagen før dagen...

Efter en veloverstået farvelmiddag med lærerne i You and Me, står den nu på pakning af rygsæk. Dernæst at proppe det resterende i en kuffert, der bliver deponeret i lejligheden. I morgen begynder min rundrejse nemlig.
Min grove (og endnu ikke endelige) rejseplan er som følger: Tianjin, Chengdu, Kunming, Guilin, Xiamen. Herfra er mulighederne: 1: At tage op langs kysten. 2: At skynde mig til Beijing og videre til Indre Mongoliet. Eller 3: At der ikke er mere tid tilbage og at jeg derfor skal tilbage til Tianjin.
Da jeg ikke medbringer min computer på turen, kan jeg nok ikke komme til at opdatere bloggen, da blogspot, i lighed med Facebook, er blokeret i Kina. Men, men, men, fortvivl ikke! I stedet vil jeg på god, gammeldags maner sende en mail rundt til dem, som lyster. Hvis du nu tænker: "Hm, det kunne da være interessant at høre, hvad hun tosser rundt og laver", så send mig en besked på: metteqvistjensen@hotmail.com, så skal jeg sørge for, at du kommer på maillisten.
Nu er der kun tilbage at sige, at vi om 32 dage, ca. 130 timer i et tog (de første 37 timer starter i morgen) og en masse oplevelser ses i Danmark!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar